Чохол для Summit 600 Weber 7555
3 584 грн
3 690 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені в США, місто Белвілл, штат Іллінойс
Деко Primo виконане з якісної нержавіючої сталі і призначене для використання з грилем Primo.
Це відмінний аксесуар який дозволяє збирати соки і жир, що крапають з продуктів під час приготування, що
дозволяє зберегти Ваш гриль максимально чистим. Також деко нагоді для приготування різноманітних
страв із: м'яса, морепродуктів, овочів. Він ідеально підходить під форму та розміри гриля, а його використання зробить
приготування улюблених продуктів комфортнішим.
Придбати деко Primo Junior PGJRDP можна в нашому інтернет-магазині .
Особливості:
Форма: напівкругла;
Матеріал: нержавіюча сталь;
Сумісність: овальний гриль Primo Junior
3 584 грн
3 290 грн
2 961 грн
Знижка 329 грн
3 890 грн
3 307 грн
Знижка 583 грн
2 990 грн
2 539 грн
Знижка 451 грн
4 490 грн
3 490 грн
2 969 грн
Знижка 521 грн
3 100 грн
3 669 грн
2 990 грн
3 490 грн
4 500 грн
3 199 грн
3 750 грн
4 490 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.