Чавунна решітка для грилю SANTOS, 40х48 см 888
2 520 грн
3 330 грн
Бічні полички – це відмінний варіант для удосконалення свого гриль-вогнища Remundi.
Під час приготування страв ніколи не буває зайвим додаткове місце, на якому можна розташувати продукти,
спеції, соуси та аксесуари. Обладнавши гриль міцними гранітними поліцями у Вас буде все необхідне в зручній доступності,
що суттєво збільшити комфорт під час приготування. Встановити полиці дуже легко, вони надійно фіксуються під важкою
планчою гриль-осередку. Купити бічні гранітні полички для грилів ReMundi 2шт 800865 можна у нашому інтернет-магазині .
Характеристики:
Матеріал: граніт;
Кількість: 2 шт.;
Розмір: 21 х 62 х 2 см;
Колір: чорний.
2 520 грн
3 192 грн
3 890 грн
3 501 грн
Знижка 389 грн
3 290 грн
3 990 грн
3 000 грн
3 800 грн
3 908 грн
3 149 грн
1 759 грн
Знижка 1 390 грн
3 690 грн
3 321 грн
Знижка 369 грн
2 990 грн
3 500 грн
2 900 грн
3 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.