Решітка з чавуну до грилю Monarch Broil King 11222
6 890 грн
8 400 грн
Стійка з решіткою або планчою встановлюється над осередком, для приготування на прямому жарі і не перешкоджає додаванню дров у гриль Remundi.
Завдяки розташуванню прямо над вогнем (30 см від основної поверхні для см аження) , готувати на грилі-осередку можна вже через 5 хвилин після розпалу.
Це ще одна зона для приготування, яка ідеально підходить для швидкого обсмажування м'яса, а також для розміщення чавунної сковороди абоВОК.
Придбати набір решіток для ReMundi (основа, плоска сковорода, грати) ReMundi 800850 можна в нашому інтернет-магазині .
Характеристики:
Комплектація: основа, плоска сковорода, грати;
Матеріал: сталь;
Діаметр сітки: 45 см;
Вага: 19, 5 кг.
6 890 грн
10 299 грн
8 850 грн
6 699 грн
5 359 грн
Знижка 1 340 грн
8 205 грн
8 880 грн
7 049 грн
8 399 грн
3 719 грн
Знижка 4 680 грн
8 320 грн
6 942 грн
9 499 грн
6 400 грн
6 799 грн
9 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.