Багаторівнева система для середніх грилів BergHoff 8500896
6 400 грн
6 559 грн
3 669 грн
Рожен – це чудове рішення розширити функціональні можливості вашого портативного гриля Weber. Щиток утримує кришку під нахилом, без втрати температури, завдяки чому з'являється місце для розміщення продуктів на рожні. За допомогою цього аксесуару Ви зможете приготувати соковите, рівномірно просмажене, з хрусткою скоринкою, м'ясо або птицю. Для цього необхідно просто закріпити продукт на шпазі та включити моторчик, все інше зробить сам рожен, Вам тільки залишиться подати готове блюдо на стіл. Рожен для грилів Weber Q2000 серії чудове рішення урізноманітнити меню страв, що готуються на грилі! Придбати вертел можна у нашому інтернет-магазині .
Характеристики:
• Розміри: 15 х 22 х 77 см;
• Живлення: 220В;
• Матеріал: нержавіюча сталь, пластик;
• Комплектація: шпага, вилки, двигун;
• Сумісність: усі моделі Weber Q 200, Weber Q 2000, Weber Q 2200 та Weber Q 2400.
6 400 грн
6 500 грн
6 799 грн
5 000 грн
5 990 грн
5 700 грн
7 780 грн
7 590 грн
6 700 грн
6 990 грн
6 990 грн
5 939 грн
Знижка 1 051 грн
6 389 грн
5 000 грн
4 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.