Чохол для грилів BGE XL-M для 2х столів 126474
12 000 грн
9 990 грн
8 991 грн
готовності. Адже вона визначається не за часом приготування, а за температурою у середині продуктів. Використовуючи
термометр немає необхідності розрізати м'ясо, для визначення готовності, під час якого губляться дорогоцінні соки.
Достатньо встромити щуп термометра усередину м'яса і визначити готове воно чи ні, чи досягнуто необхідний ступінь прожарювання.
Термо рукавичка дозволить, без ризику обпектися, торкатися будь-яких розпечених предметів: решітки
грилю або посуду. Це дає можливість безпечно працювати з усім гарячим, під час приготування улюблених страв, а також під час
чищення вашого гриля.
Зібраний комплект принесе високу практичну користь під час приготування на грилях, має презентабельний
оригінальний дизайн та вид. Ми об'єднали всі необхідні аксесуари, які не залишать байду
12 000 грн
7 990 грн
7 191 грн
Знижка 799 грн
7 990 грн
7 191 грн
Знижка 799 грн
9 990 грн
7 700 грн
11 199 грн
7 799 грн
8 400 грн
7 890 грн
12 020 грн
9 490 грн
7 118 грн
Знижка 2 372 грн
7 950 грн
7 950 грн
7 155 грн
Знижка 795 грн
11 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.