Чавунні реші́тка O-GRILL 500
2 990 грн
2 990 грн
Удосконаліть свій гриль Santos та зробіть приготування на ньому більш ефективним та комфортним! Завдяки решітці інфраред жарочна поверхня гриля нагрівається рівномірніше, страви виходять соковитішими, а спалахи полум'я не будуть докучати своєю появою.
Ця решітка є хвилястим профілtм з рядами отворів по всій поверхні і встановлюється під жарильну решітку вашого гриля. Піднімаючись до неї, розпечене повітря різко сповільнюється, решітка отримує більшу частину тепла і нагрівається до високої температури. Завдяки цьому гаряча поверхня поступово розігрівається, продукти не пересушуються і не підгорають, а стікаючий жир спалахує під решіткою, але не підпалює їх. Відчуйте перевагу приготування улюблених страв разом із решіткою інфраред, яка безперечно буде оцінена вашими близькими під час трапези!
2 990 грн
2 990 грн
2 990 грн
3 250 грн
2 700 грн
3 400 грн
3 149 грн
1 759 грн
Знижка 1 390 грн
3 490 грн
2 400 грн
3 690 грн
2 990 грн
3 499 грн
2 390 грн
3 300 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.