Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
56 899 грн
40 999 грн
бренд | Weber |
Види грилів | газовий |
Висота | 115 см |
Глибина | 51 см |
Довжина | 132 см |
Кількість камер (відсіків) для приготування | 1 |
Матеріал корпуса | сатль покрита порошковою фарбою, алюмінь, пластик |
Наявність ніжок | немає |
Площа робочої поверхні | 63 х 45 см |
Тип палива | пропан-бутан |
Кількість пальників | 3 |
Вага, кг: | 50 |
Матеріал решіток | чавунні порцелянові емальовані |
Наявність бічного пальника | є |
Бічні полки | є |
Рожен (вертел) | немає |
Колір | чорний |
490 грн
690 грн
890 грн
4 990 грн
690 грн
3 490 грн
4 490 грн
4 990 грн
60 990 грн
48 792 грн
Знижка 12 198 грн
63 900 грн
66 990 грн
42 900 грн
55 560 грн
69 620 грн
59 900 грн
51 999 грн
Знижка 7 901 грн
43 407 грн
59 990 грн
46 699 грн
47 850 грн
68 199 грн
58 980 грн
47 184 грн
Знижка 11 796 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.