Щітка для гриля Broil King 64034
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
690 грн
За допомогою вилки для м'яса GRILLI 88878, виконаної з нержавіючої сталі, ви зможете з легкістю впоратися у приготуванні на грилі з великими шматками м'яса та цілою птицею. Ця міцна вилка з силіконово-пластиковою вставкою на ручці забезпечує надійне захоплення, роблячи перевертання, зняття та подачу страв, простим та зручним. Вилка також відмінно підходить як обробний прилад, дозволяючи легко і безпечно нарізати великі шматки м'яса.
Ручка вилки оснащена петлею для підвішування, що полегшує її зберігання. Матеріали, з яких виготовлена вилка - нержавіюча сталь і практичний пластик - роблять її довговічною і легкою в догляді та очистці.
Основні технічні характеристики:
• Розміри: довжина 44,5 см
• Матеріал: нержавіюча сталь, пластик
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
635 грн
525 грн
590 грн
590 грн
800 грн
650 грн
549 грн
Знижка 101 грн
570 грн
545 грн
590 грн
499 грн
Знижка 91 грн
520 грн
690 грн
552 грн
Знижка 138 грн
599 грн
722 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.