Пелети для гриля Вільха 9кг (20л) TRAEGER PEL307
1 699 грн
1 690 грн
Компактний газовий пальник O-GRILL Premium Outdoor Lighter 888220 має міцну металеву основу з м'яким покриттям, водонепроникну п'єзоелектричну систему запалювання та дитячий замок, для запобігання випадкового запалювання. Це ідеальний компаньйон для ваших пригод і хобі на природі. Пальник видає вітростійке полум'я, а також оснащений регулятором полум'я в основі.
Основні технічні характеристики:
• Максимальна температура полум'я 1300°C (2400°F)
• Розміри (ДхШхВ): 39 х 25 х 76 мм
• Вага порожнього пальника: 46 гр ±2 гр
• Паливо: бутан
• Об'єм заправки: 3,5 мл
• Довжина полум'я (за середньої потужності): 7 мм
• Час роботи (за середньої потужності): 30 хв
• Водостійка п'єзоелектронна система запалювання
• Точний регульований контроль полум'я
1 699 грн
1 470 грн
1 690 грн
1 299 грн
1 400 грн
1 690 грн
1 599 грн
1 497 грн
1 499 грн
1 690 грн
1 699 грн
1 379 грн
1 429 грн
1 390 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.