Газовий пальник O-GRILL Premium GJ 360 Home чорний 888209
2 190 грн
2 290 грн
Газовий пальник O-GRILL Premium GT 200 - це компактна портативна версія моделі GT 500. Цей пальник ідеально підходить для ваших пригод на природі та має дуже тривалий час роботи - 60 хвилин, щоб ви могли виконати всі свої задачі з приготування їжі та розведення багаття за одну заправку.
Корпус пальника має м'яку гумову рукоятку і поверхню, що легко очищається. Пальник GT 200 дає змогу легко контролювати вогонь, забезпечуючи точне налаштування потужності та розміру полум'я.
Основні технічні характеристики:
• Максимальна температура полум'я 1300°C (2400°F)
• Широка підставка для використання без рук
• Розміри (ДхШхВ): 120 х 61 х 139 мм
• Діаметр ручки: 34 мм
• Вага порожнього пальника: 145 гр ± 2 гр
• Паливо: бутан
• Об'єм заправки: 22 мл
• Довжина полум'я (за середньої потужності): 20 мм
• Час роботи (за середньої потужності): 60 хв
• Водостійка п'єзоелектронна система запалювання
• Точний регульований контроль полум'я
2 190 грн
2 490 грн
2 490 грн
1 790 грн
2 499 грн
1 999 грн
Знижка 500 грн
1 990 грн
1 750 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.