Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
39 900 грн
29 999 грн
бренд | Broil King |
Види грилів | газовий |
Висота | 123 см |
Глибина | 59 см |
Довжина | 144 см |
Кількість камер (відсіків) для приготування | 1 |
Матеріал корпуса | Нержавіюча сталь, алюміній литий, сталь з чорною порошковою фарбою, сталь з покриттям з цинку, пластик |
Наявність ніжок | немає |
Площа робочої поверхні | 3 946,3 см² |
Розмір упаковки | 3 946,3 см² |
Тип | гриль |
Тип палива | пропан-бутан |
Кількість пальників | 3 |
Вага, кг: | 61 |
Матеріал решіток | чавун |
Наявність бічного пальника | немає |
Бічні полки | є |
Рожен (вертел) | немає |
Колір | чорний |
490 грн
690 грн
890 грн
4 990 грн
690 грн
3 490 грн
4 490 грн
4 990 грн
45 900 грн
32 464 грн
38 999 грн
30 870 грн
47 850 грн
41 490 грн
33 192 грн
Знижка 8 298 грн
40 399 грн
41 569 грн
34 990 грн
44 790 грн
36 500 грн
46 990 грн
37 990 грн
34 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.