Лопатка для грилю Louisiana Grills, з великою основою, нержавіючої сталі, 40207
2 490 грн
3 300 грн
Килимок Napoleon дозволяє захистити поверхню під грилем від забруднення жиром, маринадом, частинками їжі, золою та іншими забрудненнями, що виникають у процесі приготування на грилі.
Виконаний з жаростійкого матеріалу з рельєфною структурою на поверхні, це дозволяє якісно затримувати все, що падає і капає зверху, а також використовувати його з будь-якими типами грилів.
Таким чином навіть частинки розпеченого вугілля, які можуть просипатися з вугільного гриля йому не страшні і не зможуть зіпсувати покриття підлоги під грилем.
Основні технічні характеристики:
• Розміри (Д x Ш): 120 x 80 см
• Колір: імітація алюмінію
• Термостійкий матеріал
• Просте очищення
• Ідеально підходить для Napoleon Prestige®/PRO 500 та менших за розміром грилів
• Не рекомендується використовувати на поверхнях із композитних матеріалів
2 490 грн
3 450 грн
2 800 грн
3 590 грн
3 490 грн
2 900 грн
3 190 грн
3 849 грн
1 929 грн
Знижка 1 920 грн
3 590 грн
3 049 грн
Знижка 541 грн
3 190 грн
3 290 грн
3 490 грн
2 699 грн
2 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.