Стійка для курячих ніжок з піддоном GrillPro 41552
1 700 грн
1 390 грн
Керуйте легко приготуванням на грилі за допомогою універсального інструменту Pit Boss Soft Touch
Інноваційна конструкція включає лопатку з нержавіючої сталі і щипці. Обробіть і розм'якшуйте м'ясо за допомогою двосторонньої лопаточки. Потім легко захоплюйте і перевертайте все, від ребер до цілих грудинок. Універсальний інструмент Pit Boss оснащений подовженою термостійкою ручкою, вбудованою відкривачкою для пляшок, замикаючим язичком, і дуже великою петлею для підвішування.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь
• Дуже довгі термостійкі ручки
• Вбудована відкривачка для пляшок
• Збільшена петля для підвішування
• Легке очищення, можна мити в посудомийній машині
1 700 грн
1 200 грн
1 200 грн
1 019 грн
Знижка 181 грн
1 350 грн
1 400 грн
1 590 грн
1 272 грн
Знижка 318 грн
1 529 грн
1 248 грн
1 390 грн
1 390 грн
1 590 грн
1 100 грн
1 290 грн
1 700 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.