Щітка для нержавіючої сталі зі скребком Napoleon 62118
780 грн
990 грн
Очистіть решітки гриля за допомогою подовженої щітки Soft Touch від Pit Boss.
Щітка виготовлена з нержавіючої сталі, тому підходить навіть для інтенсивної та тривалої експлуатації. Подовжена ручка дозволяє легко очистити решітки навіть найбільшого гриля без ризику отримати опіки. Також завдяки збільшеній довжині ручки можна значно покращити якість очищення, застосувавши обидві руки і створюючи більший тиск на решітку.
Сталева щетина відмінно видаляє залишки їжі, прилиплий жир або сміття з решіток, що значно покращує смак їжі, приготовленої на грилі. Для більш якісної очистки рекомендуємо попередньо прогріти решітки гриля.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: корпус – нержавіюча сталь, ручка – пластик, щетина – сталь
• Підходить для очищення решіток з чавуну та нержавіючої сталі
• Оснащена зручною петлею для підвішування
780 грн
990 грн
1 000 грн
1 190 грн
1 009 грн
Знижка 181 грн
780 грн
858 грн
1 090 грн
900 грн
1 216 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
990 грн
760 грн
849 грн
469 грн
Знижка 380 грн
900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.