Чохол для гриля-смокеру Pit Boss для Navigator 850 та інших за розмірами, полієстер+ПВХ, 30821
4 990 грн
5 990 грн
Захистіть свій газовий гриль Pit Boss Ultimate Plancha на 3 пальники за допомогою цього фірмового чохла, що ідеально підходить за розміром.
Цей чохол забезпечує захист по всій довжині гриля завдяки виготовленню з поліестеру 600D із підкладкою, посиленою ПВХ. Він стійкий до атмосферних впливів, має захист від ультрафіолету та застібку на шнурку для швидкого затягування та надійного накриття.
Перш ніж накривати гриль Pit Boss Plancha, дайте йому охолонути.
Особливості чохла для Pit Boss Ultimate Plancha:
• Міцна конструкція з поліестеру з підкладкою із ПВХ
• Захист від ультрафіолетових променів
• Легке встановлення та зняття
• Просте очищення
• Шнурок для швидкої фіксації
• Створено для Pit Boss Ultimate Plancha з 3 конфорками
• Перед використанням чохла необхідно дати грилю охолонути, перш ніж накривати
4 990 грн
5 990 грн
4 500 грн
3 600 грн
Знижка 900 грн
7 290 грн
5 199 грн
4 500 грн
5 500 грн
5 799 грн
5 550 грн
4 500 грн
3 600 грн
Знижка 900 грн
6 900 грн
6 490 грн
5 900 грн
5 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.