Вилка для гриля Big Green Egg FORK
1 120 грн
1 490 грн
1 341 грн
Зручний піднос для перенесення піци
Тісто для піци розкатане, покрите зверху начинкою і готове до випікання. Але як безпечно покласти піцу на попередньо нагрітий камінь для піци чи деко? Легко! За допомогою підносу для піци SANTOS ви можете безпечно та швидко перенести піцу навіть для найбільшої родини на гриль або духовку.
Піднос оснащений зручними ручками, тому можна легко переносити сиру піцу на гарячий камінь для випічки, не деформуючи її.
Просто посипте борошном робочу поверхню підноса і перекладіть на нього піцу, після чого можна легко перекласти заготовку на камінь для випікання. Піднос також відмінно підходить для тарт-фламбе та іншої випічки, а також для подачі готових страв.
Технічні характеристики:
• Розміри: 44,5 х 35 см
• Товщина матеріалу: 1 мм
• Матеріал: нержавіюча сталь
1 120 грн
1 599 грн
1 800 грн
1 560 грн
1 699 грн
1 399 грн
1 550 грн
1 190 грн
1 499 грн
1 800 грн
1 529 грн
Знижка 271 грн
1 690 грн
1 521 грн
Знижка 169 грн
1 690 грн
1 521 грн
Знижка 169 грн
1 136 грн
1 590 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.