Стійка для кебабу з ємністю для соусу GrillPro 41340
599 грн
790 грн
Т-подібна щітка для гриля SANTOS із нержавіючої сталі
Однорядна щітка для гриля SANTOS Premium Т-подібної форми дозволяє легко очистити гриль. Робоча частина з щетиною шириною 17 см надійно видаляє навіть найстійкіші забруднення. Незалежно від типу гриля - будь то вугільний, газовий або електричний гриль - за допомогою подовженої ручки довжиною 55 см ви зможете триматися на безпечній відстані від решітки гарячого гриля.
Щітка для гриля SANTOS 458 однаково добре очищає поверхні з нержавіючої сталі, чавуну та кераміки. Трикутне розташування щетинок з нержавіючої сталі дозволяє ефективно, швидко та легко чистити гриль, а також дозволяє проникнути у важкодоступні зазори між прутами решітки. Для зручного зберігання щітка SANTOS оснащена підвісною петлею.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: щетина з нержавіючої сталі, дріт із нержавіючої сталі, пластикова ручка
• Робоча частина: 1 ряд щетини з нержавіючої сталі, ширина 17 см
• Загальна довжина щітки: 55 см
• Довжина ручки: близько 26 см
• Зберігати щітку у сухому місці
• Ми рекомендуємо замінювати щітки гриля кожні 6 місяців
599 грн
890 грн
898 грн
690 грн
790 грн
680 грн
690 грн
840 грн
900 грн
769 грн
890 грн
790 грн
689 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.