Лавові камені Campingaz 205637
700 грн
590 грн
За допомогою знімача для решітки SANTOS ви можете легко та безпечно зняти гарячі решітки з грилю, не обпалюючи пальці. Також з його допомогою ви можете, наприклад, швидко розмістити під решіткою коробочку для копчення, відрегулювати висоту решітки гриля або перевернути її, якщо решітка двостороння. Ви також можете легко зняти решітки з грилю, щоб очистити їх після приготування на грилі, і ваші руки залишаться чистими.
Підходить для широкого спектру решіток для гриля:
Знімач для решітки SANTOS виготовлений із нержавіючої сталі та має пластикову ручку. Завдяки ергономічній формі та нековзній ручці він ідеально лежить у руці. Важіль підйомника має виїмки для круглих і квадратних решіток, тому можна легко і без будь-яких зусиль використовувати його з решітками для гриля з чавуну або нержавіючої та хромованої сталі.
Основні технічні характеристики:
• Розмір: 25,7 см
• Матеріал: нержавіюча сталь, пластик
• Підходить для решіток грилів більшості виробників.
700 грн
490 грн
690 грн
483 грн
Знижка 207 грн
550 грн
690 грн
480 грн
680 грн
700 грн
625 грн
445 грн
312 грн
Знижка 133 грн
700 грн
650 грн
590 грн
531 грн
Знижка 59 грн
570 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.