Стійка для курки, нерж. GRILLI 77712
890 грн
990 грн
Трьохрядна щітка для гриля SANTOS із щетиною з нержавіючої сталі
Щітка для гриля SANTOS Premium 232371 надійно видаляє всі небажані залишки продуктів на решітці - і що важливо, очищення проходить легко і швидко. Три ряди щетинок ідеально охоплюють решітки гриля та забезпечують особливо ефективне очищення навіть від найстійкіших забруднень.
Щітка з нержавіючої сталі SANTOS ідеально підходить для ретельного та легкого чищення решіток для гриля з хромованої сталі, нержавіючої сталі та чавуну.
Порада: для кращого очищення решіток гриля рекомендуємо дати грилю попрацювати на максимальних температурах 15-20 хвилин - за цей час більшість забруднень згорять (ефект піролізу), а залишки можна буде легко видалити за допомогою щітки з нержавіючої сталі.
Завдяки подовженій ручці ви можете триматися на безпечній відстані від решітки гарячого грилю. Міцна ручка з високоякісного пластику не ковзає в руці та забезпечує зручність використання. Для зручного зберігання щітка SANTOS оснащена підвісною петлею.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: щетина із нержавіючої сталі AISI 201, дріт із нержавіючої сталі AISI 304, пластикова ручка
• Робоча частина: 3 ряди щетини з нержавіючої сталі
• Загальна довжина щітки: 45 см
• Вага: 380 гр
• Зберігати щітку у сухому місці
• Ми рекомендуємо замінювати щітки гриля кожні 6 місяців
890 грн
1 000 грн
1 200 грн
1 125 грн
990 грн
900 грн
1 050 грн
857 грн
479 грн
Знижка 378 грн
1 147 грн
954 грн
790 грн
1 100 грн
1 136 грн
890 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.