Лопатка для піци SANTOS L (для газової печі O-120), алюміній, дерево 960469
2 690 грн
2 190 грн
Приготуйте відразу дві піци за допомогою набору каменів для випічки Napoleon.
Немає нічого кращого за свіжу домашню піцу, навіть коли ви на пікніку або в кемпінгу! Камені з набору мають діаметр 25 см, тому можуть встановлюватись навіть у портативні грилі Napoleon TravelQ™ для приготування двох піц одночасно. Пористий камінь відводить вологу від скоринки піци і робить її хрумкою і легкою, наче піца щойно з піцерії.
Як і ваша улюблена чавунна сковорода, цей камінь згодом твердне, утворюючи антипригарну поверхню. Рекомендується мити каміння для піци вручну у теплій воді після повного охолодження. Уникайте мильної води та механічного очищення. Готуєте ви свіжу або заморожену піцу, або печете улюблену випічку, печиво, хліб чи десерти, камінь гарантує найкращі результати.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: кордієрит
• Розміри: діаметр 25,4 см, товщина 1 см
• Вага: 2,5 кг
• Не підходить для миття в посудомийній машині
2 690 грн
2 690 грн
2 336 грн
2 069 грн
1 305 грн
Знижка 764 грн
2 099 грн
2 239 грн
1 880 грн
2 190 грн
1 990 грн
2 190 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.