Кошики розділювачи вугілля Weber 7403
1 969 грн
2 599 грн
За допомогою підставки Weber 6784 можна не тільки підігрівати страви, а й доготовувати. Наприклад, можна смажити котлети для бургерів на планчі, а булочки зберігати теплими на підставці.
Якщо якісь із страв, що готуються, вже готові, але ви не хочете знімати їх передчасно і подати на стіл усі продукти - їх можна перекласти на підставку. У такому вигляді вони не переготуються, але й не охолонуть.
Для зручності зберігання підставка має ніжки, що складаються.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь
• Розміри: 19 х 40 х 3 см
• Складні ніжки для зручного зберігання
• Зручні ручки для перенесення
• Підняті борти для запобігання випаданню продуктів
• Підходить для всіх типів грилів
• Можна мити в посудомийній машині
1 969 грн
3 090 грн
2 472 грн
Знижка 618 грн
2 000 грн
2 430 грн
2 299 грн
1 309 грн
Знижка 990 грн
1 980 грн
1 584 грн
Знижка 396 грн
2 816 грн
2 000 грн
3 149 грн
1 759 грн
Знижка 1 390 грн
2 900 грн
2 469 грн
Знижка 431 грн
2 188 грн
2 690 грн
2 090 грн
1 881 грн
Знижка 209 грн
2 850 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.