Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
40 000 грн
32 900 грн
бренд | Kamado Joe |
Види грилів | стаціонарний |
Висота | 110 |
Висота з відкритою кришкою | 155 |
Глибина | 76 |
Довжина | 116 |
Кількість камер (відсіків) для приготування | 1 |
Конструкція | |
Матеріал | Керамічна емаль |
Матеріал корпуса | Керамічна емаль |
Наявність ніжок | є |
Площа робочої поверхні | |
Розмір упаковки | |
Столик | |
Тип | |
Тип палива | |
Форма | |
Ширина | |
Кількість пальників | |
Вага, кг: | 42 |
Матеріал решіток | Хромована сталь |
Особливості | |
Наявність бічного пальника | |
Бічні полки | є |
Кількість камер | |
Рожен (вертел) | немає |
Колір | червоний |
Вид палива | вугілля |
Колеса | є |
490 грн
495 грн
495 грн
750 грн
3 290 грн
49 990 грн
34 900 грн
43 935 грн
34 990 грн
47 200 грн
43 990 грн
35 192 грн
Знижка 8 798 грн
33 990 грн
44 490 грн
37 499 грн
42 500 грн
37 900 грн
43 935 грн
41 599 грн
36 699 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.