Газовий пальник O-GRILL Premium GT 660 Kitchen Pro помаранчевий 888215
3 490 грн
3 290 грн
Електричний фен для розпалювання вугілля та брикетів дозволяє суттєво економити час та сили під час запуску вугільного гриля або коптильні. Фен є пристроєм "2 в 1", оскільки не тільки розпалює паливо в грилі, а й роздмухує жар. Розпалювати гриль за допомогою фена дуже просто – необхідно піднести кінчик фена до вугілля або брикету та потримати в такому положенні близько хвилини. Як тільки вугілля розпалилося слід відвести фен на 15-20 сантиметрів, тим самим роздмухуючи жар потоком дуже гарячого повітря. Рекомендуємо повторити процедуру в кількох місцях за потреби.
Основні технічні переваги:
• Матеріал: нержавіюча сталь/пластик
• Потужність: 2000W
• Вага: близько 900 гр
• Довжина кабелю: 2 м
• Температура нагріву повітря: до 600°C
• Об'єм повітряного потоку: 500 л/хв
• Підходить для використання у вугільних грилях та коптильнях, печах, вогнищах та камінах
3 490 грн
2 490 грн
2 490 грн
3 290 грн
3 490 грн
3 340 грн
3 490 грн
2 499 грн
1 999 грн
Знижка 500 грн
3 900 грн
2 990 грн
3 490 грн
3 290 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.