Газовий гриль Napoleon Freestyle 365 з боковою конфоркою, графітовий F365SBPGT-RU
36 000 грн
43 500 грн
Спеціально виготовлена для вбудованих газових грилів Napoleon 500 і 700 Series BIG32, ця тумба відрізняється підвищеною міцністю завдяки двошаровому фарбуванню порошковою фарбою та оцинкованим матеріалом корпусу. Дві висувні ящики з нержавіючої сталі встановлені на плавно працюючих направляючих для зберігання аксесуарів під грилем.
У тумбі вже передбачені технологічні отвори для підведення газу та електрики. Регульовані ніжки забезпечують установку тумби за рівнем, навіть якщо ваша гриль-зона не ідеально рівна.
Основні технічні переваги:
• матеріал – оцинкована сталь, нержавіюча сталь
• 2 висувні ящики для зберігання аксесуарів
• поставляється у повністю зібраному вигляді
• підходить для вбудованих газових грилів Napoleon 500 та 700 Series BIG32
• розміри: 88 x 90 x 61см (Ш x В x Г)
36 000 грн
44 900 грн
32 799 грн
41 700 грн
33 664 грн
43 980 грн
43 900 грн
47 883 грн
36 981 грн
46 900 грн
33 120 грн
37 998 грн
40 290 грн
36 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.