Кошик для рожна нерж Napoleon 64000
4 500 грн
3 600 грн
Знижка 900 грн
4 990 грн
Расширьте пространство для приготовления пищи на мобильном гриле Pit Boss Sportsman 3 с помощью этой решетки для подогрева.
Этот аксессуар позволяет задействовать дополнительную площадь для приготовления пищи без ущерба для мобильности гриля Sportsman. Размер гриля позволяет разместить данную решетку прямо над основной поверхностью для приготовления пищи. Просто поместите решетку внутрь гриля, чтобы мгновенно готовить на двух уровнях.
Готовьте мелкие блюда, такие как овощи или шашлык, на верхней решетке, освобождая основную зону для приготовления для основных блюд.
Также эту решетку можно использовать как полочку для доготовки или подогрева продуктов, например, когда блюдо уже готово, но подавать на стол его еще рано.
Изготовлена из нержавеющей стали, совместима с газовым грилем Pit Boss Sportsman 3.
4 500 грн
3 600 грн
Знижка 900 грн
5 990 грн
5 391 грн
Знижка 599 грн
4 056 грн
4 900 грн
5 990 грн
5 391 грн
Знижка 599 грн
4 090 грн
4 230 грн
5 350 грн
4 990 грн
4 491 грн
Знижка 499 грн
4 690 грн
6 190 грн
5 259 грн
Знижка 931 грн
4 590 грн
4 000 грн
3 810 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.