Килимок під гриль EGGmat Big Green Egg 117502
4 500 грн
4 190 грн
Розширте простір для приготування їжі на мобільному грилі Pit Boss Sportsman 2 за допомогою цієї решітки для підігріву.
Цей аксесуар дозволяє задіяти додаткову площу для приготування їжі без шкоди для мобільності гриля Sportsman. Розмір гриля дозволяє розмістити дану решітку прямо над основною поверхнею для приготування їжі. Просто помістіть решітку всередину гриля, щоб моментально готувати на двох рівнях.
Готуйте мілкі страви, такі як овочі або шашлик, на верхній решітці, звільняючи основну зону для приготування основних страв.
Також цю решітку можна використовувати як поличку для доготування або підігріву продуктів, наприклад, коли страва вже готова, але подавати на стіл її ще зарано.
Виготовлена з нержавіючої сталі, сумісна з газовим грилем Pit Boss Sportsman 2.
4 500 грн
3 900 грн
3 480 грн
3 990 грн
4 099 грн
5 000 грн
3 990 грн
4 299 грн
3 990 грн
3 400 грн
3 990 грн
4 990 грн
4 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.