Плита-планча чавунна SANTOS для гриля Broil King Monarch/Royal, 36,2 x 27,1 см, 890550
3 990 грн
3 490 грн
Ефективний і довговічний, доповніть свій гриль чохлом і надайте йому захист, на який він заслуговує.
Зберігайте свій гриль Sportsman 2 у бездоганному стані за допомогою спеціального захисного чохла. Завдяки міцному матеріалу з поліестеру та підкладці з ПВХ він захистить ваш гриль від природних стихій, а його конструкція із шнуруванням полегшить швидко сховати ваш гриль в безпеку.
Немає кращого захисту для вашого портативного грилю, ніж чохол Pit Boss для Sportsman 2.
Особливості чохла для Pit Boss Sportsman 2:
• Підходить для портативного газового гриля Pit Boss Sportsman 2 із візком
• Міцна поліестерна конструкція з підкладкою з ПВХ
• Захист від УФ-променів
• Легке встановлення та зняття
• Застібка на шнурку
• Перед використання чохла потрібно дати грилю охолонути, перш ніж накривати
3 990 грн
3 779 грн
1 579 грн
Знижка 2 200 грн
3 290 грн
3 490 грн
2 969 грн
Знижка 521 грн
4 190 грн
4 230 грн
3 690 грн
3 600 грн
3 415 грн
3 000 грн
3 750 грн
4 199 грн
3 990 грн
2 940 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.