Кришка для гриля M Big Green Egg (MLC/401137)
16 500 грн
15 990 грн
Вдосконаліть свій пелетний гриль Pit Boss за допомогою додаткової бічної коптильні Pit Boss Side Smoker.
Додаткова камера забезпечує більше ніж 4574 квадратних сантиметрів площі для приготування продуктів, що дає ще більше місця для копчення реберець, грудинки, стегенець та багато іншого. Виготовлений із тієї ж конструкції преміум-класу, що і грилі Pit Boss, цей бокс для бокового копчення забезпечує чудове збереження тепла та тривалий термін служби.
Комплектується трьома решітками для продуктів і термометром у дверцятах для контролю температури. Додаткові функції включають велике оглядове вікно, бічну ручку-засувку, що легко відкривається, і трубу-димохід з внутрішньою заслінкою, що регулює потік повітря від гриля до коптильні.
Сумісний з грилями Pit Boss:
• PB550G
• PB700FB
• PB850G
• PB1000XL
• PB1150G
• PB1000XLW1
• PB850PS2
• PB1150PS2
• PB1600PS1
16 500 грн
13 856 грн
13 849 грн
15 000 грн
13 500 грн
Знижка 1 500 грн
19 250 грн
16 500 грн
14 310 грн
12 795 грн
13 999 грн
17 900 грн
17 940 грн
16 990 грн
15 900 грн
12 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.