Пилосос для збирання золи Force 1218 161427
4 500 грн
5 990 грн
Захистіть свій гриль від негоди, пилу та бруду за допомогою чохла для гриля Pit Boss Pro Series. Цей чохол, розроблений спеціально для моделі серії 1150 Pro, забезпечує щільне прилягання по всій довжині пелетного грилю Pit Boss Pro Series 1150. Завдяки посиленій підкладці з поліестеру 600D і ПВХ цей чохол забезпечить надійний захист від пилу, бруду і негоди на довгі роки. Додатково чохол оснащений блискавкою з повним бічним відкриттям для легкої установки та фіксуючі шнурки для швидкого затягування та захисту від вітру. Високоякісна тканина не линяє та втрачає свій колір з часом.
Важливо:
• Перш ніж накривати гриль Pit Boss, дайте йому охолонути.
Технічні характеристики:
• Міцна конструкція з поліестеру з підкладкою із ПВХ
• Високоякісна тканина із захистом від втрати кольору
• Захист від пилу, бруду, опадів та ультрафіолетових променів
• Блискавка для швидкого та легкого встановлення
• Фіксуючі шнурки для надійного утримання чохла на грилі під час вітру
• Підходить для Pit Boss Pro Series 1150
4 500 грн
6 900 грн
4 790 грн
5 699 грн
4 500 грн
6 990 грн
4 928 грн
4 700 грн
5 099 грн
5 490 грн
5 670 грн
4 735 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.