Прес для паніні GrillPro 91659
1 900 грн
1 690 грн
1 521 грн
Стійка для ребер Santos
Ця стійка відмінно підходить для приготування свинячих та яловичих ребер. Може вмістити одночасно 6 пластин ребер і не дозволяє м'ясу торкатися до решіток гриля.
Зворотний бік стійки може використовуватися для приготування великих шматків м'яса або, наприклад, цілої птиці.
Стійка для ребер підходить для всіх типів грилів. Просто помістіть ребра, м'ясо або птицю у стійку і закрийте кришку гриля, щоб м'ясо прожарилося рівномірно.
Очистити стійку для ребер дуже просто – достатньо помити у теплій воді.
1 900 грн
1 750 грн
1 990 грн
1 599 грн
1 279 грн
Знижка 320 грн
1 490 грн
1 341 грн
Знижка 149 грн
1 500 грн
1 200 грн
Знижка 300 грн
2 000 грн
1 570 грн
1 623 грн
1 999 грн
1 500 грн
1 300 грн
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
1 950 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.