Цифровий термометр Digital Rosle R25086
2 400 грн
2 990 грн
З вітрозахистом SANTOS для газових грилів серії S та E ви захистите свій бічний пальник від згасання під час сильних поривів вітру. Це особливо корисно при використанні на протягах, оскільки бічний пальник продовжує стабільно горіти, незважаючи на вітер. Вітрозахист виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі, тому відрізняється особливою міцністю та довговічністю.
Крім того, вітрозахист SANTOS має шість виїмок, в які можна вставити відповідні шампури SANTOS. Таким чином, ви можете смажити смачні страви на пальнику без прямого контакту з решітками гриля.
Підходить для газових грилів SANTOS із бічними пальниками:
• SANTOS S-518
• SANTOS S-418
• SANTOS S-318
• SANTOS E-518
• SANTOS E-418
Технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь
• Розміри (Ш x В x Г): 27,2/25 x 20 x 31,5 см
• Товщина: 1,5 мм
2 400 грн
3 349 грн
2 390 грн
2 940 грн
2 490 грн
2 940 грн
3 000 грн
3 150 грн
2 942 грн
2 921 грн
2 592 грн
3 600 грн
2 880 грн
Знижка 720 грн
2 500 грн
3 199 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.