Щітка-скраб для гриля Weber NEW, 30см 6282
1 199 грн
1 290 грн
1 161 грн
Багатофункціональний силіконовий килимок
Якщо все потрібно зробити швидко і немає часу вішати інструменти на гачки гриля для аксесуарів – килимок SANTOS із силікону допоможе зберегти бічний столик гриля чистим. Силіконовий килимок складається з неслизького матеріалу і завдяки рифленню килимка ваші аксесуари для гриля будуть надійно зафіксовані. Можна швидко оперувати різними аксесуарами – щипцями, лопаткою тощо.
Килимок ідеально підходить не лише для зберігання брудних аксесуарів для барбекю. Використовуйте його як захист бічних столиків гриля від подряпин. Щоб очистити килимок, просто витрусіть його. При сильному забрудненні промийте теплою водою.
Технічні характеристики:
• Розміри: 35 х 27,5 см
• Матеріал: силікон
• Колір чорний
• Термостійкість до 300 ° C
1 199 грн
1 300 грн
990 грн
1 190 грн
1 009 грн
Знижка 181 грн
999 грн
990 грн
1 250 грн
1 050 грн
1 200 грн
990 грн
792 грн
Знижка 198 грн
999 грн
990 грн
1 500 грн
1 090 грн
929 грн
Знижка 161 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.