Відкривачка для пляшок Big Green Egg 114822
900 грн
1 090 грн
981 грн
Широка лопатка для риби SANTOS із нержавіючої сталі
З дуже широкою лопаткою тепер можна легко перевертати рибне філе, цілу рибу і навіть великі шматки м'яса. Ви також можете легко та безпечно піднімати, перевертати та подавати котлети для гамбургерів та смажений сир за допомогою лопатки для риби SANTOS. Зручна рукоятка не ковзає в руці завдяки гумовому покриттю. На ручці є петля для підвішування та зручного зберігання. Лопатка легко очищується завдяки нержавіючій сталі.
Технічні характеристики:
• Загальна довжина: близько 46 см
• Розміри робочої частини: 14 см х 18 см (ДхШ)
• Довжина ручки: близько 32 см
• Довжина прогумованої частини ручки: 17 см
• Вага: близько 450 г
• Матеріал: нержавіюча сталь
• Можна мити в посудомийній машині
900 грн
1 290 грн
890 грн
1 200 грн
1 289 грн
1 190 грн
1 300 грн
1 100 грн
939 грн
Знижка 161 грн
1 190 грн
1 009 грн
Знижка 181 грн
1 089 грн
1 190 грн
900 грн
1 359 грн
1 090 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.