Очищувач для грат гриля Weber 17875
899 грн
790 грн
Засіб для догляду за нержавіючою сталлю SANTOS 3 в 1
Засіб SANTOS для догляду за нержавіючою сталлю очищає та захищає всі матові та поліровані поверхні з нержавіючої сталі всередині та зовні приміщень. Бруд, що трохи пристав, відбитки пальців, жир і вапняний наліт видаляються дбайливо і без подряпин. Отримана захисна плівка має антистатичний ефект і водночас захищає від нових забруднень.
Області застосування: робочі поверхні, нержавіюча сталь у металоконструкціях, витяжки, кухні, лікарні, кузови машин, ліфти, шафи та багато іншого.
Застосування: тонко розпиліть засіб для догляду за нержавіючою сталлю на суху поверхню і втирайте бавовняною тканиною. Для відшліфованих поверхонь втирайте засіб у напрямку шліфування.
Увага: не розпилюйте засіб всередині гриля / на решітки гриля з нержавіючої сталі.
899 грн
600 грн
509 грн
Знижка 91 грн
900 грн
720 грн
Знижка 180 грн
700 грн
640 грн
769 грн
850 грн
771 грн
770 грн
789 грн
690 грн
790 грн
680 грн
690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.