Комплект для підключення до природного газу FireMagic 3021
4 384 грн
4 299 грн
3 439 грн
Редуктор із шлангом для підключення портативних газових грилів до стаціонарного газового балона. Підходить для газових грилів Weber Q 100/1000, Traveller, Go-Anywhere та грилів серії Performer Deluxe.
За допомогою шлангу з редуктором та стаціонарного балона можна значно продовжити час приготування, не залежати від портативних картриджів та суттєво заощадити на вартості газу.
Основні технічні переваги:
• Довжина шлангу: 90 см
• Тип редуктора: KLF, для балонів G12 (європейський формат)
• Підходить для газових грилів Weber: Q 100/1000, Traveller, Go-Anywhere та грилів серії Performer Deluxe
4 384 грн
4 990 грн
4 390 грн
2 634 грн
Знижка 1 756 грн
4 299 грн
3 439 грн
Знижка 860 грн
3 990 грн
3 500 грн
1 690 грн
Знижка 1 810 грн
4 390 грн
4 490 грн
3 990 грн
4 490 грн
3 990 грн
2 394 грн
Знижка 1 596 грн
4 190 грн
2 514 грн
Знижка 1 676 грн
4 390 грн
2 634 грн
Знижка 1 756 грн
4 990 грн
4 242 грн
Знижка 748 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.