Чавунний вок (казан) 35.5*10см з дерев''яною кришкою GRILLI 9637
2 990 грн
2 243 грн
Знижка 747 грн
3 149 грн
1 759 грн
Решітка 2-го рівня для портативних грилів Weber серії Q 200/2000, 220/2200, 240/2400
За допомогою цієї решітки можна розширити площу для приготування у вашому портативному грилі Weber. Решітку можна використовувати як для приготування, так і для підігріву вже приготованих страв. Відмінно підходить для підсмажування булочок для бургерів, поки котлети готуються на основних решітках.
Виготовлено із хромованої сталі.
2 990 грн
2 243 грн
Знижка 747 грн
2 867 грн
2 466 грн
3 480 грн
2 500 грн
3 190 грн
2 990 грн
2 539 грн
Знижка 451 грн
3 278 грн
3 190 грн
2 871 грн
Знижка 319 грн
2 880 грн
2 304 грн
Знижка 576 грн
2 490 грн
1 992 грн
Знижка 498 грн
3 490 грн
3 141 грн
Знижка 349 грн
3 000 грн
2 399 грн
1 919 грн
Знижка 480 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.