Чохол для гриля BIPRO 825 Napoleon 68826
2 014 грн
1 800 грн
1 440 грн
Чавун є одним із кращих провідників тепла, зберігаючи його протягом тривалого періоду часу, щоб їжа залишалася теплою.
У великому сотейнику Napoleon можна без проблем приготувати ідеальні соуси та гарніри, обсмажити, підрум'янити та карамелізувати.
Ця чавунна каструля з кришкою, що ідеально підходить для використання на плитах та інфрачервоних бічних пальниках, також може використовуватися в грилі або духовці, а потім подаватися прямо до столу. Міцна ручка дозволяє майстерно готувати та переміщати сотейник, а відлиті носики допоможуть акуратно злити ваш ідеальний соус чи підливу. Жодна кухня, у приміщенні чи на вулиці, не обходиться без чавунної каструлі з кришкою.
Основні технічні переваги:
• матеріал: чавун
• відлиті носики для зручного зливу рідин
• діаметр: 19 см
• об'єм: 2 л
2 014 грн
1 990 грн
2 090 грн
1 779 грн
Знижка 311 грн
1 950 грн
1 560 грн
Знижка 390 грн
1 990 грн
1 500 грн
1 877 грн
1 630 грн
1 690 грн
2 109 грн
1 500 грн
2 040 грн
1 990 грн
1 490 грн
1 341 грн
Знижка 149 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.