Дифузор коптильний Grillson 2006-14
4 137 грн
4 200 грн
Універсальна підставка із шампурами для бічної конфорки Sizzle Zone у газових грилях Napoleon. Комплектується чотирма шампурами для приготування шашлику на керамічній бічній конфорці, передню панель можна скласти, полегшивши доступ до продуктів для щипців. Підставка також виступає в ролі вітрозахисту, тому можна не перейматися тим, що конфорка загасне від пориву вітру. Знявши шампура, можна встановити решітку бічної конфорки в три різні положення.
Технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь
• У комплекті: вітрозахист, 4 шампури з нержавіючої сталі
• Вага: 2,5 кг
• Підходить: для бічних керамічних конфорок газових грилів Napoleon Rogue SE, Prestige та Prestige PRO
4 137 грн
4 999 грн
3 500 грн
3 600 грн
3 264 грн
3 990 грн
3 192 грн
Знижка 798 грн
4 990 грн
4 490 грн
3 819 грн
Знижка 671 грн
3 400 грн
3 424 грн
3 750 грн
3 819 грн
4 980 грн
3 990 грн
3 389 грн
Знижка 601 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.