Чохол для гриля SANTOS, ПВХ / поліестер, 130 x 46 x 120 см 5503
4 490 грн
4 041 грн
Знижка 449 грн
3 600 грн
Універсальна підставка із шампурами для бічної конфорки Sizzle Zone у газових грилях Napoleon. Комплектується чотирма шампурами для приготування шашлику на керамічній бічній конфорці, передню панель можна скласти, полегшивши доступ до продуктів для щипців.
Підставка також виступає в ролі вітрозахисту, тому можна не перейматися тим, що конфорка загасне від пориву вітру. Знявши шампура, можна встановити решітку бічної конфорки в три різні положення.
Технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь
• У комплекті: вітрозахист, 4 шампури з нержавіючої сталі
• Вага: 2 кг
• Підходить: для бічних керамічних конфорок газових грилів Napoleon Freestyle, Rogue XT, Rogue SE
4 490 грн
4 041 грн
Знижка 449 грн
2 850 грн
3 999 грн
3 190 грн
3 290 грн
2 961 грн
Знижка 329 грн
3 990 грн
3 389 грн
Знижка 601 грн
3 999 грн
3 199 грн
Знижка 800 грн
4 192 грн
3 290 грн
2 961 грн
Знижка 329 грн
2 880 грн
2 304 грн
Знижка 576 грн
2 792 грн
2 513 грн
Знижка 279 грн
3 399 грн
2 719 грн
Знижка 680 грн
2 799 грн
2 239 грн
Знижка 560 грн
3 886 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.