Набір подвійних шампурів для гриля, Weber 8шт, 33см 6320
799 грн
945 грн
851 грн
Повстяна термостійка прокладка призначена для герметизації стику кришки та котла вугільних керамічних грилів. Також прокладка служить для захисту керамічних поверхонь дотичних між собою частин грилю.
Перед встановленням нової повстяної прокладки слід видалити стару прокладку, очистити та знежирити поверхню. Після висихання поверхні можна приступати до наклеювання нової повстяної прокладки. В процесі наклеювання необхідно контролювати щоб прокладка не виходила за внутрішню грань ободу, оскільки в іншому випадку можливе її загоряння в процесі готування.
Технічні характеристики:
• Матеріал: термостійка повсть
• Довжина: 2,5м
• Колір чорний
799 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
930 грн
1 150 грн
990 грн
1 090 грн
763 грн
Знижка 327 грн
1 045 грн
897 грн
890 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
790 грн
711 грн
Знижка 79 грн
1 090 грн
990 грн
1 129 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.