Цифровий термометр GRILLI LDT-98 77796
890 грн
1 050 грн
Розпушувач оснащений 48 лезами з нержавіючої сталі, які ефективно розм'якшують м'ясо, що посилює смак їжі,
оскільки проколи дозволяють маринадам глибше проникати у твердіші шматки м'яса. М'ясо при цьому стає ніжнішим.
а час приготування скорочується приблизно 40%.
Переваги розпушувача:
• Розм'якшення зменшить час приготування на грилі.
• Має верхній кошик, що легко миється, можна мити в посудомийній машині.
• Ергономічна ручка дозволяє легко штовхати пристрій для пом'якшення м'яса.
• Блокування захисту леза гарантує, що ви не поріжетесь
• Безпечний замок леза на місці для зберігання
Придбати розпушувач м'яса Napoleon 55204 можна у нашому інтернет-магазині .
Особливостi: | 48 лез із нержавіючої сталі;захисна кришка;ідеально підходить для м'яса. |
Матеріал: | Нержавіюча сталь, пластик |
890 грн
1 190 грн
1 009 грн
Знижка 181 грн
1 238 грн
1 170 грн
1 199 грн
990 грн
790 грн
1 290 грн
882 грн
1 190 грн
890 грн
1 289 грн
1 290 грн
1 100 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.