Кошики для вугілля Napoleon 67400
1 860 грн
1 488 грн
Знижка 372 грн
2 100 грн
Підставка для курячих ніжок Наполеон, з нержавіючої сталі, дозволяє одночасно приготувати 12 курячих стегон.
Піддон можна використовувати як для одночасного приготування гарнірів з куркою, так і індивідуально під час готування
окремих страв. Високоякісна нержавіюча сталь довговічна і її можна мити в посудомийній машині. Каркас складається
і займає багато місця. Цей аксесуар дозволить розширити функціонал вашого грилю та оптимізувати жарильну поверхняю
для приготування інших страв. Придбати підставку для курячих ніжок Napoleon 56032 можна у нашому інтернет-магазині .
Вага, кг: | 1кг. |
Комплектація: | рама + піддон. |
Особливостi: | можна мити в посудомийній машині |
Розміри: | 30 х 32,3 х 5,5 см. |
Матеріал: | нержавіюча сталь |
1 860 грн
1 488 грн
Знижка 372 грн
1 600 грн
1 890 грн
1 950 грн
1 700 грн
2 100 грн
1 680 грн
Знижка 420 грн
1 950 грн
1 560 грн
Знижка 390 грн
1 690 грн
1 990 грн
2 520 грн
1 603 грн
2 399 грн
1 700 грн
2 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.