Щітка для гриля Broil King металева 48 см 77641
550 грн
689 грн
Cкребок від Weber – це необхідний аксесуар для догляду за вашим портативним грилем, який буде незамінним помічником під час догляду та чищення обладнання.
Після приготування страв решітка та внутрішня камера гриля забруднюються. Скребок Weber виконаний із якісного, міцного пластику, що дозволяє ефективно
видалити забруднення та залишки їжі. Регулярний догляд за грилем запорука тривалості його експлуатації, а також дозволяє не допустити появу неприємного запаху
та присмак у готових стравах. Придбати скребок для грилів Q серії, пластиковий Weber 6201 можна у нашому інтернет-магазині .
Особливостi: | з петлею для зручного підвішування та зберігання;можна мити в посудомийній машині |
Розміри: | висота: 0,51 см;ширина: 3,81 см;довжина: 30,48 см; |
Матеріал: | Пластик |
550 грн
780 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
520 грн
690 грн
790 грн
625 грн
790 грн
690 грн
850 грн
719 грн
Знижка 131 грн
700 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
780 грн
850 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.