Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
392 грн
Знижка 98 грн
5 126 грн
Гриль притискної BAYSAN відрізняється високою якістю литва чавунного і надійністю електричної частини. Електро гриль має правильну регулювання товщини притиску, що забезпечує зручність в роботі.
Технічні характеристики:
Модель має 1 пару (верх + низ) робочих ребристих поверхонь
Гарантія 12 місяців.
Доставка по Україні!
Купити гриль притискної BAYSAN Е40516 можна натиснувши на кнопку «в корзину» або зателефонувавши по телефону, що зазначений вище на сайті GRILI.COM.UA.
Столик: | немає |
Колеса: | немає |
Види грилів | Електрогриль |
Наявність ніжок: | немає |
Площа робочої поверхні: | 37x26 см |
Матеріал решіток: | чавун |
Колір: | сріблястий з чорним |
490 грн
392 грн
Знижка 98 грн
5 500 грн
5 650 грн
5 111 грн
5 700 грн
4 242 грн
4 335 грн
5 600 грн
3 990 грн
6 000 грн
4 800 грн
Знижка 1 200 грн
5 127 грн
4 620 грн
3 900 грн
5 600 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.