Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
48 799 грн
Газовий гриль Spirit E-220 - останнього покоління: новий дизайн і оптимальна потужність. Він може використовуватися як духова камера з функцією циркуляції повітря.
Газовий балон (5 л) можна розмістити в нижній шафці. Відкидні бічні столики економлять місце. Гриль оптимально підходить для балкона або тераси.
Кількість пальників: | 2 |
Види грилів | газовий |
Вага, кг: | 39 кг |
Матеріал решіток | Чавун |
Бічні полки | присутні |
Колір | чорний |
Вид палива | газ |
Колеса | є |
Потужність: | 7,7 кВт |
Гарантія: | 24 міс |
Країна виробник товару: | США |
Розміри: | 159 Х 129 Х 80 см |
490 грн
690 грн
890 грн
4 990 грн
690 грн
3 490 грн
4 490 грн
4 990 грн
56 900 грн
57 990 грн
40 500 грн
59 990 грн
59 900 грн
37 998 грн
41 900 грн
57 408 грн
41 990 грн
49 980 грн
39 983 грн
Знижка 9 997 грн
55 000 грн
51 990 грн
46 320 грн
41 569 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.