Гідромасажний СПА басейн ТМ MyLine Spa, Sun Family
174 000 грн
162 100 грн
MyLine Spa Earth (Rio 218) - це джакузі традиційної круглої форми з п'ятьма ергономічними кріслами, без підголівників. Діаметр чаші становить 2,18 м. Гідромасажні форсунки (22 шт.) Забезпечують повноцінний масаж спини. Крім цього, СПА-ванна надає можливість створити розслаблюючу атмосферу разом з хромотерапією. Управління точковими кольоровими світильниками (10 шт.) зосереджено на електронній ЖК-панелі, управління якою не складе ніяких труднощів.
Кольорове оформлення чаші і корпусу СПА можна вибрати із запропонованих варіантів:
Колір чаші | Колір зовнішньої обробки |
Перлинно-білий | Grey |
сріблястий | Modena |
Виготовляється чаша з посиленого 4-шарового акрилу товщиною 6,3 мм (Lucite, США).
Дезінфекцію води забезпечують антибактеріальний фільтр і спеціально вбудований озонатор,
що виключає необхідність використання хлорвмісних засобів очищення.
Для захисту СПА-ванни від забруднень передбачено спеціальне накриття.
UV-C лампа для дезінфекції води: | - |
Ізоляція: | Тип PU |
Вага без води: | 300 кг |
Вбудована аудіосистема AquaSOUL ™: | - |
Діаметр: | 2.18 м |
Дивани: | - |
Дренаж: | ¾ " |
Електронна панель управління з ЖК-дисплеєм: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Зовнішня обробка корпусу басейну: | Композитна дошка, колір - grey / modena |
Кількість гідрофорсунок: | 22 шт. |
Кількість місць: | 5 місць |
Кількість фільтрів: | 1 шт. |
Кількість форсунок Wellis MagmaJet ™: | - |
Кількість форсунок противотока (River jets): | - |
Колір чаші: | Перлинно-білий / сріблястий |
Крісла: | 5 штук. |
Країна виробник: | Угорщина |
Кругла теплозберігаюча кришка для СПА: | Товщина кришки: 120 мм |
Масажний насос двошвидкісний: | 1 х 2 л. с. 230 В/50 Гц |
Накриття: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Наявність на складі: | Під замовлення |
Обсяг води: | 1045 л |
Підголівники: | - |
Підключення до електромережі: | 220-240 В/1 фаза/50 Гц |
Підставка для шампанського: | - |
Підходить для вулиці / тераси: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Повітряний компресор: | - |
Поручні: | - |
Призначення басейну: | гідромасажний |
Регулятори подачі повітря: | 4 шт. |
Система гідромасажу PULSAR ™: | - |
Система управління: | Balboa VL260 (США) |
Споживана потужність (max): | 4.7 кВт |
Стандартна теплоізоляція: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Струменевий фонтан з підсвічуванням RGB: | - |
Торгова марка: | MyLine Spa |
Точкові багатобарвні LED-світильники: | 10 шт. |
Форма басейну: | круглий |
хромотерапія: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Глибина | 0.91 м |
Підігрів: | 2 кВт |
Матеріал чаші: | Посилений 4-шаровий акрил товщиною 6,3 мм (Lucite, США) |
Озонатор: | <i class="ty-compare-checkbox__icon ty-icon-ok"></i> |
Гарантія: | 5 років |
174 000 грн
152 500 грн
170 300 грн
190 700 грн
178 450 грн
138 300 грн
192 000 грн
202 000 грн
185 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.