Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
29 990 грн
Інфрачервоний газовий гриль Char-Broil® Signature 2 Burner запобігає загоряння жиру, забезпечує рівномірний нагрів і готує соковиті страви для максимальної продуктивності і універсальності приготування.
Технологія приготування TRU-Infrared ™ запобігає загоряння жиру, забезпечує рівномірний нагрів і готує на 50% більше соковиту їжу
Вбудовані світлодіодні індикатори ручок і глянсовий дизайн кришки, ручки і шафи для відмітної стилю
Електронний розпал SureFire® для швидкого і надійного запуску одним натисканням кнопки
Чавунні решітки з керамічним покриттям міцні, стійкі до іржі і легко миються
Бічні полички забезпечують додаткове робоче місце і складаються для зберігання
Види грилів | Газовий |
Матеріал корпуса | Нержавіюча сталь |
Вид палива | газ |
Країна виробник товару: | США |
490 грн
690 грн
890 грн
4 990 грн
690 грн
3 490 грн
4 490 грн
4 990 грн
33 673 грн
24 362 грн
32 464 грн
26 990 грн
25 590 грн
29 900 грн
26 990 грн
36 299 грн
24 990 грн
34 900 грн
32 700 грн
32 775 грн
36 990 грн
25 900 грн
17 999 грн
Знижка 7 901 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.