Килимок для приготування на грилі гриль мат (grill mat) GRILLI 77724
490 грн
26 990 грн
Газовий гриль Char-Broil Professional 2 Burner 2017.
Компактний інфрачервоний стаціонарний гриль Char-Broil Professional 2 Burner обладнаний всіма функціями великих моделей і робочою поверхнею, достатньої для сім'ї або невеликої компанії. При цьому він займає значно менше місця. Складаючись, бічні полички зменшують простір, необхідне для його зберігання в два рази!
Гриль обладнаний 2-ма пальниками з окремим термометром і електронним запалюванням SureFire® для безпроблемного старту при будь-якій погоді. Приховані колеса з фіксацією забезпечують швидке переміщення.
Технологічні особливості моделі 463675016silver:
Кількість камер (відсіків) для приготування | 1 |
Столик | є |
Кількість пальників | 2 |
Матеріал решіток | чавун |
Наявність бічного пальника | немає |
Рожен (вертел) | Ні |
Колір: | Нержавіюча сталь |
490 грн
690 грн
890 грн
4 990 грн
690 грн
3 490 грн
4 490 грн
4 990 грн
30 492 грн
33 673 грн
20 400 грн
21 499 грн
30 299 грн
17 009 грн
Знижка 13 290 грн
30 990 грн
26 264 грн
24 923 грн
29 500 грн
20 899 грн
28 917 грн
23 888 грн
21 798 грн
29 183 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.