Решітка другого рівня для гриля Big Kamado Joe 20156
2 890 грн
3 800 грн
Все грили и аксессуары PRIMO сделаны вСША, город Бе́ллвилл, штат Иллинойс
Виконано з: високоякісної сталі з порцеляновим покриттям
Сумісність: з грилями Primo Kamado
Колір: чорний
Особливості: Полка решітка Primo 330 для гриля Primo Kamado - це просте розширення можливостей Вашого гриля. Ви значно розширите площа для приготування барбекю страв. З нею, на грилі, Ви зможете одночасно приготувати м'ясні страви, рибу і барбекю овочі. Решітка має Порцеляновий покриття, яке має максимально нейтральне взаємодія з продуктами під час приготування. Страви виходять дивовижно смачними і ароматними, а головне рівномірно просмаженими. Полка-решітка підігнана спеціально для гриля Primo Kamado, щоб забезпечити його більшу функціональність. Щоб купити додаткову полку грати Primo 330, звертайтеся в інтернет магазин з швидкою доставкою.
2 890 грн
3 330 грн
4 490 грн
4 190 грн
4 190 грн
4 000 грн
3 100 грн
3 715 грн
3 900 грн
2 990 грн
3 300 грн
3 190 грн
4 390 грн
3 690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.