Плита-планча чавунна SANTOS для гриля Weber Spirit 200, 44,2 x 26,4 см 890680
4 190 грн
4 490 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісна сталь з Порцеляновий покриттям
Сумісність: з грилями Primo Oval Large 300
Колір: чорний
Особливості: Додаткова решітка з Порцеляновий покриттям Primo 315 - це відмінне рішення для гриля Primo Oval Large 300 розширює його можливості. Завдяки такій решітки Ви збільшите площу для приготування барбекю страв. З такою решітками Ви без проблем приготуєте в один захід і м'ясо, і рибу, і овочі. У Вас з'являться виняткові можливості при використанні решітки Primo 315. Порцеляновий покриття решітки має ідеальний контакт з продуктами, воно ніяк не вплине на смак продукту, а також дозволить отримати ідеальну прожарювання. Для покупки додаткової полки-грат для гриля Primo 315 по самій вигідною ціною, можна в інтернет-магазині .
4 190 грн
4 638 грн
5 559 грн
2 849 грн
Знижка 2 710 грн
4 990 грн
4 190 грн
3 715 грн
5 590 грн
4 749 грн
Знижка 841 грн
3 776 грн
3 900 грн
3 900 грн
4 900 грн
4 190 грн
4 690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.